0

TÁMADÁS – Első fázis

Első fázis – TÁMADAS (PP – protein pure) = Protein nap

Ez a fázis minimum 1 nap, maximum 5 nap.

Mit szabad enni?

Csak és kizárólag fehérjét, korlátlan mennyiségben és a nap folyamán bármikor. Vagyis ehet borjú- és marhahúst, baromfit (kivéve kacsát és libát), halat és tengeri herkentyűket, tojást (fehérjét korlátlanul, sárgájával együtt hetente legfeljebb 3-4-et), zsírszegény tejtermékeket.
Meddig tart?
Ha 5 kg-t szeretnénk leadni, 2 napig. Fogyás: 0,5-1,5 kg
Ha 10 kg-t szeretnénk leadni, 3 napig. Fogyás: 1,5-2,5 kg
Ha 20 kg-t szeretnénk fogyni, 5 napig. Fogyás: 2-3 kg

Napi minimum másfél liter folyadék

Ez lehet szénsavmentes víz, vagy olyan szénsavas víz, aminek a sótartalma alacsony (különben a só megköti a vizet és a kilók maradnak). Lehet teát és kávét kortyolgatni (vigyázat, semmi cukor bele!), minden 0%-os (light) szánsavas üditőitalt. Ez utóbbiakhoz: hiába light: 100ml üditőnek kevesebb,  mint 1 kalóriat kell tartalmaznia. Például a Schweppes Light ezért nem iható. Ami abszolút iható: Coca Light, Coca 0, citromos Coca Light. A gyümölcsös alapú szénsavas üditőket (Fanta és társai, 0 %-os Ice Teák) felejtsük el, ugyanis még ha minimálisan is, de tartalmaznak gyümölcsöt. Márpedig ami gyümölcs,  az tiltott a gyümölcscukor miatt.

Napi 20 perc séta (minimum)

Tíz perc oda, tíz perc vissza – minimális mozgás a gyors eredményért: 20 percet sétálni naponta.

Napi másfél evőkanál zabkorpa

Legegyszerűbb módja: belekeverni joghurtba, de ekkor hozzá kell képzelni, hogy gabonapehely. Különben lehet csinalni nagyon egyszerűen

 Hús

Minden marhahús, kivéve a nagyon zsírosak. Lóhús (a legajánlottabb, mert a legsoványabb hús). Borjúhús akármi. Sertéshúst, bárányhúst  és kacsát nem lehet (alapból nagyon zsírosak). A többi szárnyashús ok, de a bőrét le kell szedni evés előtt. Kiszilviázott olajos seprenyőben sütve, vagy vízben zsírtalanított leveskockával, vagy sütőben, ki hogy szereti és annyit, amennyit kívánsz.

Sonkából lehet akármelyik szárnyas sonkát, de a sertéssonkát csak akkor,  ha csökkentett zsírtartalmú (én még eddig ilyet nem találtam). Semmilyen más felvágott nem jöhet szóba, mert mindig van bennük plusz zsír.

Belsőségek

Máj, szív, zúza… amit csak szeretsz!

Halak

Akármilyen hal, nyersen vagy főzve (vízben, sütőben, serpenyőben) és minden tengergyümölcse.

Fűszerek

Bármilyen zöldfűszer (majoránna, petrezselyem, tárkony, bors, pirospaprika, curry, kurkuma…stb). Vigyázat, a fűszerkeverékből van ami tartalmaz adalékzsírt,  azt nem lehet. De minden mást igen!

Tejtermékek:

Minden ami 0%-os. Lehet ez joghurt, kefir, tej (!!!!), tejpor, krémtúró…stb. Ami gyümölcsös az tiltott, hiaba 0%-os zsírtartalmú (második szakasztól napi egy 0%-os, de gyümölcsös joghurtot lehet enni). Egyre többféle „aromás” joghurtot lehet kapni ami 0%-os: legtöbbször vanílias, kókuszos és citromos létezik…és tofu (japán sajt, dobozolt formában kapható).

Hús + belsőségek + halak + tejtermékek + fűszerek: annyit ehetsz belőle,  amennyit csak kívánsz és akkor,  amikor csak kívánod!!!!

Adalékanyagok/Toleráns kiegészítők

Az adalékanyagokat lehet használni, de csak korlátozott mennyiségben! Például hagymát lehet pirítani kis kockákban gulyásjellegű alapnak, de nem lehet megenni magában egy hagymát! Fokhagyma is fűszerezéshez használható, de az egész, sült fokhagymát kerüljük!

  • Hagyma
  • Fokhagyma
  • Szójaszósz (pár csepp)
  • Citrom (pár csepp)
  • Ecet
  • Mustár
  • Ecetes uborka (nagyon keveset, darabolt formában)
  • Zsírtalanított leveskockák (szárnyas, marha, hal…)

 

 

BaAnD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *