0

TÁMADÁS – Egy teljes nap étrend 2. nap

Reggeli

Sonkatekercs
– 2 szelet zsírtalan baromfi sonka
– 2 db 0% zsírtartalmú kockasajt (vagy hasonló, kenhető, zsírmentes sajtféle)

A sonkára rákenem a sajtot, feltekerem és a hengereket felvágom kis karikákra, majd fogyasztom.

1 0% zsírtartalmú joghurt
1 pohár kávé

Délig fél liter zöld tea.
Elkészítése: 3 kávéskanál zöld teafüvet fél liter forrásban lévő vízzel leöntök és 15 percet állni hagyom. Leszűröm, ízesítem aszpargamos édesítővel.

Ebéd

A 2 szelet tegnap megsütött mellett csíkokra vágtam, megpirítottam és ütöttem rá egy tojást.
1 0%-os joghurt
1 kávé

Vacsora

2 szelet mellett felkockáztam kis darabokra, kevertem bele fél hagymát és három pici, ropogós uborkát. Zabkorpás kenyérkébe csomagoltam. Kicsit száraz volt, a recepten még dolgozni kell, de a hagyma-uborka ízesítés nagyon jó.
Megszórtam még borssal és kevés csípős paprikával. Első terv szerint a lepénybe göngyöltem volna, de sajnos az szétment, ezért felvágtam apró darabkákra és kanállal megettem.

BaAnD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *