0

LÉPEGETÉS – Második fázis

Második fázis – LÉPEGETÉS/EVEZÉS vagy PP/PL (protein pure/protein légume) = Protein napokat váltó Protein-zöldség napok

Ez a szakasz áll egy nap PP-ból (ugyanaz,  mint a Támadás) és egy nap amikor a PP-s ételek mellé zöldséget is lehet enni (ez a PL).

Mit szabad enni? Fehérjét és zöldségeket, korlátlan mennyiségben, bármikor. A megengedett zöldségek: paradicsom, uborka, retek, spenót, brokkoli, spárga, póréhagyma, káposztafélék, gomba, zeller, cukkini, padlizsán, paprika, salátafélék, répa (lásd: negatív kalóriás zöldségek).
Meddig tart? Egészen addig, amíg el nem érjük a kívánt súlyt. Hetente 1-1,5 kg mínusszal számolhattunk.

SZABAD: zöldbab, paradicsom, cukkini, paprika, brokkoli, karfiol, stb. Nyersen vagy főzve, ahogy jólesik!

TILOS: articsóka, krumpli, rizs, kukorica, borsó, lencse, bab, avokádó.

Töltött gombát csinálni (sonka és 0%-os sajt keveréke) vagy nyuszit sütni és gombát hozzá (végén 0%-os tejföllel vagy joghurttal bekeverem). A tojásleves is nagyon jó, de ha hagymát dinsztelünk, akkor az egy csepp olaj gyorsan elpárolog: ilyenkor vízzel töltögetem fel, majd a végén pirospaprika…

Újabb adalékanyagok/toleráns kiegészítők jönnek be (napi adag):

  • max. egy evőkanál kukoricaliszt
  • max. két kanálnyi búzakorpa
  • 1 db 0%-os, de gyümölcsös joghurt
  • 1 db szójajoghurt
  • 1 evőkanál  max 6%-os tejföl vagy tejszín
  • 1 teáskanál zsiírtalan kakaópor (mint a cicakakaó, max 12%-os zsírtartalmú lehet!)
  • 30 gram max 7%-os sajt
  • Max 4 evőkanál vörös vagy fehérbor (kizárólag főzéshez, a szép borospoharak még várhatnak!!!)
  • 4 cukormentes cukorka
  • Cukor nélküli (0%-os) szörp, max egy adag egy liter vízhez
  • Hetente egy kocka nagyon zsírszegény, cukor nélküli csokoládé (ha valaki talál ilyet, szóljon…)

Amit tudni kell a toleránsokról: könnyen stagnáláshoz vezet! Ha lehet kerüljk el, de amikor már nem megy, akkor ezekből válogassunk inkább és ne faljunk be egy fél tortát!

+30 perc séta (eddigi 20 perc helyett)

Ezt a fázist addig csináljuk amíg a kívánt súlyt el nem érjük.

BaAnD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *